_κάθε καινούρια αρχή είναι και πιο κοντά στο τέλος .

22.5.12

Στους φανταστικούς διαλόγους λέγονται τα πιο αληθινά πράγματα

Μου είπε ότι κάνω σαν γκόμενα.
Της είπα ότι αυτό είναι σεξιστικό.
Μου είπε "τι σε νοιάζει;"
Της είπα ότι κανείς δεν θέλω να την προσβάλει, ούτε καν αυτή η ίδια.
Μου είπε να πάω να γαμηθώ.
Της είπα "μακάρι"
Μου είπε να σταματήσω τις εξυπνάδες
Της είπα ότι δεν μπορώ
Μου είπε ότι με κατηγορεί για όλα
Της είπα ότι κι εγώ με κατηγορώ για όλα
Μου είπε να σταματήσω τις εξυπνάδες.
Της είπα ότι επαναλαμβάνεται.
Μου είπε να ξεκολλήσω
Της είπα ότι προσπαθώ
Μου είπε να συνεχίσω τη ζωή μου
Της είπα ότι προσπαθώ
Μου είπε ότι η ζωή είναι απρόβλεπτη
Της είπα να σταματήσει τις εξυπνάδες
Μου είπε ότι είναι ευτυχισμένη
Της είπα ότι το εύχομαι
Μου είπε ότι είναι ευτυχισμένη
Της είπα ότι δεν το πιστεύω
Μου είπε ότι μ' έχει βαρεθεί
Της είπα ότι θέλω να τη δω
Μου είπε όχι
Της είπα ότι πεθαίνω
Μου είπε ότι δεν τη νοιάζει
Της είπα ότι νοιάζει εμένα
Μου είπε ότι πρέπει να φύγει
Της είπα ότι πρέπει να φύγω κι εγώ

Εκείνη έκλεισε το τηλέφωνο.
Εγώ τελικά δεν είχα να πάω πουθενά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου