_κάθε καινούρια αρχή είναι και πιο κοντά στο τέλος .

20.4.12

Θα συνεχίσουμε. Θέλουμε δεν θέλουμε .

 Ο Βόσπορος κάνει μπουρμπουλήθρες σαν παιδί που
δεν θέλει να πιει το γάλα του. Βράζει και το μυαλό μου στο
ακριβό άρωμα των μαξιλαριών που δάγκωνες. Δεν έχω
όρεξη για μεγάλες προτάσεις. Μικρά τα όσα μείνανε.
Μικροί κι εμείς. Όλα φτιαγμένα να ταιριάζουν στα
χέρια μου. Και τα δικά σου χέρια να ταιριάζουν στα
δικά του. Περνάω από την Ευρώπη στην Ασία μόνο
με το μυαλό μου. Εσύ αλλάζεις πλευρά στο κρεβάτι.
Καταπώς βολεύει εκείνον ή κατά πως βολεύει εσένα. Δεν
έχει σημασία. Ένα αρνί μπήκε στο στομάχι μου και
κατασπαράζει τα σωθικά μου. Οι λύκοι φαγώθηκαν και
η παραδοξότητα έχει γίνει λογική. Κοινή λογική, φτηνή κι
εκνευριστική. Επικίνδυνη. Δεν είσαι εδώ να ψηφίσεις. Θα
μας κυνηγήσουν και τι θα έχω να σκέφτομαι;  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου